سايت تفريحي و سرگرمي
بهترين سايت سرگرمي و تفريحي
 

 

 
20158102028460a فال روزانه سه شنبه 28 خرداد 1398

فال روزانه سه شنبه 28 خرداد 1398 در روبكا ببينيد.

  فال روزانه سه شنبه 28 خرداد 1398
  فال روز متولدين فروردين:انعطاف پذير بودن به شما كمك مي‌كند تا امروز از پس مشكلات به خوبي برآييد، اما در واقع هر چه از روز مي‌گذرد مي‌بينيد اين كار برايتان سخت‌تر و سختتر مي‌شود. ممكن است در يك موقعيت يك روش راه چاره باشد اما همان روش در موقعيت ديگري به كار نيايد. اگر اوضاع آن طور كه دوست داشتيد پيش نرفت، نگران نشويد. صبر كنيد تا زمان شما را در حل اين مشكل راهنمايي كند.
  فال روز متولدين ارديبهشت: ممكن است امروز براي لحظاتي زندگي به نظرتان شيرين و دوست داشتني بيايد، ‌با وجود اينكه مسائل و مشكلات زيادي داريد اما دوست نداريد كه روزتان را براي فكر كردن به آنها هدر بدهيد. بايد كاري كنيد تا جريان كارهايتان را كند و آرام كند اما احتمالا اتفاقي مي‌افتد كه نمي‌توانيد به هدف تان برسيد. زماني كه نمي‌دانيد چكار بايد بكنيد بشدت گيج و دستپاچه مي‌شويد. اما بتوانيد اگر مسير خود را در روزهاي آينده تغيير دهيد استرس و فشار روحي را كاهش مي‌دهيد. پس لازم نيست همين الان تصميم مهمي‌بگيريد.
  فال روز متولدين خرداد: به جاي اينكه مشكلات را خط بزنيد، به هر اتفاق به عنوان هشداري نگاه كنيد كه به شما يادآوري مي‌كند كه بايد جريان زندگي خود را آرام كنيد و به راه درست برگرديد. مسائل ساده‌اي مانند تاخير داشتن در قرار ملاقات يا فراموش كردن تعهد و قول‌هايتان نشانه‌هايي از مشكلات اساسي تر هستند. انرژي خود را سر احساسات منفي هدر ندهيد؛ بهتر است كه به وظايف خود فكر كنيد و بدنبال زندگي آرام تري باشيد.
  فال روز متولدين تير: امروز اتفاق غير منتظره‌اي برايتان مي‌افتد و شما نمي‌توانيد دليل موجهي براي آن پيدا كنيد. تصورات وخيالات تازه اي از ضمير ناخودآگاهتان سر بيرون مي‌آورند و بهتر است به جاي ناديده گرفتن شان به آنها توجه كنيد. به روياهاتان اجازه پرواز دهيد و ببينيد شما را به كجا مي‌برند. شايد مقصد نهايي شان را ندانيد، اما حداقل مي‌توانيد احساسات خفته خود را بيدار كرده و بهتر آنها را بشناسيد.
  فال روز متولدين مرداد: مهم نيست كه شما چقدر مصمم هستيد تا به اهداف تان برسيد،‌ مسئله اين است كه امروز اتفاق غير منتظره اي مي‌افتد كه شك مي‌كنيد كه آيا داريد راه درستي مي‌رويد يا نه! ممكن است آنقدر توانايي داشته باشيد كه همه موانعي را كه سر راه شما قرار گرفته اند از ميان برداريد، اما ممكن است اين نيات ديگران باشد كه مانع اصلي شما باشند. سر و كار داشتن با مردمي‌كه عصبي هستند بسيار سخت است اما شما به خوبي از عهده اين كار بر مي‌آييد. شايد امروز زياد احساس خوبي نداشته باشيد، اما در واقع امروز روزي است كه براحتي مي‌توانيد مسير آينده خود را پيدا كنيد.
  فال روز متولدين شهريور: بهتر است امروز دست از سرزنش كردن خودتان برداريد. شما معمولا دوست نداريد به كاري بپردازيد كه مي‌دانيد نتيجه خوبي ندارد. در اين فكر نيز نيستيد كه كارهاي كوچكي انجام دهيد و نتيجه بزرگي بگيريد؛ لازم نيست واقعيت دقيقا آن چيزي باشد كه شما تصور مي‌كنيد.
  فال روز متولدين مهر: بادي از تغييرات بر فراز آسمان زندگي‌تان در حال وزيدن است، اما براي شما سخت است كه دست به كار شويد چرا كه هنوز آمادگي اين كار را در خود نمي‌بينيد. بازگشت عطارد به سياره شما نشان دهنده اين است كه بايد هدف خود را در زندگي مشخص كنيد. درباره سفري كه در آينده خواهيد داشت بينديشيد، اما تا زمانيكه تصميم درستي نگرفته ايد راه نيفتيد. به همه راه ها فكر كنيد تا بتوانيد بهترين آنها را انتخاب كنيد.
  فال روز متولدين آبان: بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث مي‌شود تا بتوانيد در رابطه تان با دوست نزديك تان تجديد نظر كنيد. زمانيكه شما مجبوريد تا به مسائل حياتي واكنش نشان دهيد دوست نداريد كه حتي درباره آنها بينديشيد. درخواست كمك نشانه خوبي است؛ اما شما دوست داريد خودتان به تنهايي و يك تنه از پس مشكلات برآييد. كمي‌تامل كنيد تا فرصت‌هايي كه در راهند برسند و آن وقت براحتي مي‌توانيد از ميان آنها بهترين شان را انتخاب كنيد.
  فال روز متولدين آذر: به نظر مي‌رسد امروز ديگران معني حرف‌هايي كه مي‌زنند متوجه نشوند و يا حتي حرف‌هاي بي معني بزنند. اما شما مي‌توانيد از اين فرصت استفاده كنيد و از ميان حرف‌هايشان به اطلاعات مفيدي دست پيدا كنيد و براساس آن اطلاعات تصميم گيري كنيد. ممكن است وسوسه شويد در كارهايشان دخالت كنيد و به اين ترتيب مي‌توانيد بر اوضاع مسلط شويد. اين كار شما ياس و نااميدي تان را از بين مي‌برد. اما بهتر است صبر كنيد و اجازه دهيد اوضاع خود به خود درست شود و شما دخالت نكنيد.
  فال روز متولدين دي: اغلب مسائل جزيي مي‌توانند يك موقعيت بزرگ را تحت تاثير قرار دهند. بخاطر همين، مطمئن شويد كه براحتي از هر مسئله اي نگذريد. حتي اگر وسوسه شديد كه از موضوعي صرف نظر كنيد، به اين فكر كنيد كه شايد اين غفلت شما باعث بوجود آمدن مشكلات بزرگي شوند. مشاركت و همكاري با ديگران خيلي خوب است،‌ اما اول مطمئن شويد كه بر همه جوانب كار مسلط هستيد.
  فال روز متولدين بهمن: تنها زماني كه فكر مي‌كنيد زمان بازي نزديك است، نبايد از كارتان دست كشيده و عقب نشيني كنيد. شما مجبوريد به برنامه‌هايي كه از قبل براي خود طرح ريزي كرده بوديد بپردازيد و حتي ممكن است اين كار در تعطيلات آخر هفته نيز شما را به خود مشغول كند. اما اگر كمي‌تفريح و گردش تان به تعويق افتاد نگران نباشيد. پرداختن به وظايف و مسئوليت‌هايي كه داريد باعث مي‌شوند بعد از اتمام كار احساس آرامش و اعتماد به نفس كنيد.
  فال روز متولدين اسفند: شما دعا مي‌كنيد تعطيلات زودتر برسند، اما متاسفانه براي تحقق اين آرزو كاري از دست شما برنمي‌آيد. اگر درگير مسائل خانوادگي شده ايد، فكر نكنيد كه مي‌توانيد با پرداختن به مسائل ديگر و كارهاي غير ضروري از زير اين وظايف در برويد. خوشبختانه، شما قادريد كه از عهده اين درگيري‌هاي عاطفي برآمده و با دوستان تان به تفريح بپردازيد.

 

فال روزانه سه شنبه 28 خرداد 1398

 

ادامه مطلب ...
 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۸:۱۹ ] [ علي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی